Slideshow Widget

  •  photo Slideshow-Template-10_zps46bdcf7b.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-5_zpsca1b0177.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-4_zpse56e56ea.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-2_zps0478f146.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-1_zpsc723e1c7.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-7_zps00d3889d.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-12_zpsceec2383.jpg" />

Giveaway, win een "Pilou" workshop!

Friday, January 10, 2014


Bijna 1000 likes op mijn facebook pagina!
1) Klik op de foto
2) Like mijn facebook pagina
3)Schrijf een ''comment'' onder het giveaway bericht
4) En win de workshop!


6 Responses to “Giveaway, win een "Pilou" workshop!”

  1. Oh wauw wat een ontzettend gave give-away!!! Ik doe graag mee! Gefeliciteerd met de (bijna) 1000 likes!

    ReplyDelete
  2. Ik zit helaas niet op facebook...

    Gdoeten van Juffrouw Mier

    ReplyDelete
  3. Ik heb meegedaan! En je hebt het aantal ruimschoots gehaald, proficiat want je maakt hele mooie poppen.

    ReplyDelete
  4. Helaas geen face book. Maar het lijkt me enig. Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd Anouk, Geweldig hoeveel mensen jij blij maakt ,met alle mooie poppen die je in al die jaren hebt ,
    gemaakt en nog steeds maakt !! En wat een ontzettend leuke give-away!!
    Groeten van ons allemaal van Aukje's Poppenatelier.

    ReplyDelete