Slideshow Widget

  •  photo Slideshow-Template-10_zps46bdcf7b.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-5_zpsca1b0177.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-4_zpse56e56ea.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-2_zps0478f146.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-1_zpsc723e1c7.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-7_zps00d3889d.jpg" />
  •  photo Slideshow-Template-12_zpsceec2383.jpg" />

Monday, December 24, 2012


2 Responses to “ ”

  1. Wat een prachtig kaartje, zo lief!
    Fijne kerstdagen en een heel mooi 2013, groetjes

    ReplyDelete
  2. Happy new Year!!!
    I hope you had some wonderfull days!!
    Op naar een jaar vol met prachtige poppen om te maken!!
    Ik ben zo benieuwd wat je weer allemaal gaat amken..
    Ik heb net mijn eerste kleine lijsje bijna klaar, ze moet nog een pruikje hebben en kleding.
    Ik hoop dat mijn popjes net zo mooi gaan worden als die van jou.
    Me dochtertje gaat een kamer vol met van die mooie popjes krijgen!!!
    ( en mijn huiskamer komen er ook een paar) want ik ben er echt helemaal verliefd op..
    Als ik dan je laatste creatie in het wit zie!!
    Ik ben dol op wit verliefd op wit.... ik vind haar echt prachtig!!!
    Ik heb nog veel te leren!!

    ReplyDelete